عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
بازدید : 29
نویسنده : mozhgan

وقتی درباره بهترین زمان سفر به دبی صحبت می‌کنیم، باید اول تکلیف واژه بهترین را مشخص کنیم. بهترین زمان برای هر کسی متناسب با شرایطش معنی می‌شود.

شاید برای شما بهترین زمان سفر به دبی، زمانی است که تمام هزینه سفر به دبی برایتان به صرفه و ارزان تمام شود. اگر با این هدف بخواهیم بهترین زمان سفر به دبی را مشخص کنیم، باید بگوییم که تابستان‌های گرم و طاقت‌فرسای دبی بهترین زمان است. در واقع در این بازه زمانی به‌دلیل شرایط جوی، مسافران کمتری به این شهر، سفر می‌کنند. به همین خاطر هزینه‌های اقامت، بازدید از جاذبه‌های گردشگری و… کاهش پیدا می‌کند.

شاید هم از علاقه‌مندان خرید و بازارگردی باشید. در این حالت، بهترین زمان سفر، موقع حراجی‌هاست که حدود ۶۰۰۰ فروشگاه مختلف در جشنواره‌های فروش شرکت می‌کنند و شما می‌توانید خریدهای جذاب با قیمت‌های مناسب را تجربه کنید. همچنین می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری حاضر در فستیوال‌ها هم استفاده کنید. تاریخ دقیق این جشنواره‌ها خیلی مشخص نیست و باید پیگیر اطلاعیه‌های مربوط به آن‌ها باشید.

از نظر آب‌وهوایی هم، بهترین زمان سفر به دبی، زمستان است که این شهر، پررونق‌ترین روزهایش را سپری می‌کند. در این زمان، می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. در کنار لذت‌بردن از آب‌وهوای دلپذیر این شهر ساحلی، از جشنواره‌های زمستانه، که معمولا از ۲۶ دسامبر تا ۲۷ ژانویه است، استفاده کنید. البته حساب جیبتان را هم داشته باشید؛ چرا که گران‌ترین زمان سفر به دبی هم در زمستان است.

سایر مقالات ... بهترین هتل های استانبول از نظر مردم

بهترین مسیرهای هوایی ایران برای سفر به دبی کدام‌ است؟

بیشترین پروازهای ایران به دبی توسط شرکت‌های هواپیمایی معتبر مانند ماهان، ایران‌ایر و امارات انجام می‌شود. شرکت هواپیمایی ماهان به‌عنوان ایمن‌ترین ایرلاین خاورمیانه در کنار شرکت ایران‌ایر، بهترین پروازهای مستقیم تهران- دبی را به‌صورت روزانه پوشش می‌دهند.

شرکت هواپیمایی امارات با ۴ پرواز روزانه، از تهران به فرودگاه آل‌مکتوم امارات، بیشترین پروازها را دارد. اگر تصمیم گرفتید که برای سفر به دبی، از این شرکت بلیط رزرو کنید، این را در نظر داشته باشید که باید توقف‌های زیادی را در طول مسیر تحمل کنید.

منبع: https://www.nikroz.com/

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com