جراحی لاغری و ورزش : ورزش چگونه به کاهش وزن و لاغری کمک میکند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 9 آذر 1400
بازدید : 246
نویسنده : mozhgan

وقتی صحبت از درمان چاقی مفرط و بیماری های مرتبط با آن ها مثل دیابت به میان میآید، گزینه های زیادی برای در نظر گرفتن پیش روی ما قرار میگیرند. شما می توانید برای کاهش وزن و درمان چاقی رژیم غذایی خود را تغییر دهید، بیشتر ورزش کنید و یا رو به متدهای جدید جراحی لاغری( عمل اسلیو معده ، عمل بای پس معده ف عمل ساسی معده و...)  بیاورید.

بیشتربخوانید... ریزش مو و ارتباط آن با چاقی

ورزش کردن با سوزاندن کالری همراه  است و از این طریق به کاهش وزن کمک میکند. برای اینکه بدانیم ورزش کردن چگونه باعث کاهش وزن میشود باید به میزان کالری سوزی فعالیت های ورزشی آگاهی داشته باشیم. برای مثال هر کدام از فعالیت های زیر مشروط بر اینکه در مدت ۱ ساعت انجام داده شوند میتوانند مقدار مشخصی کالری دریافتی شما را بسوزانند و به لاغری شما کم کنند:

  • پیاده روی حدود ۳۱۴ کالری
  • دوچرخه سواری ۲۹۲ کالری
  • ایروبیک ۳۶۵ کالری
  • پیاده روی ۴۳۸ کالری
  • شنا ۴۲۳ کالری
  • دویدن ۶۰۶ کالری

بیشتربخوانید... پرخوری عصبی (بولیمیا)

جراحی لاغری و ورزش : برای اینکه لاغر شویم باید چه میزان کالری را با ورزش بسوانیم؟

تخمین زده می شود برای از دست دادن ۱ پوند وزن (حدود نیم کیلوگرم)، باید ۳۵۰۰ کالری بسوزانید. با این تفاسیر اگر می خواهید ۱ تا ۲ پوند (حدود نیم تا۱ کیلوگرم) در هفته از دست بدهید، باید روزانه ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کالری کمتری جذب کرده یا آن را بسوزانید.

بیشتربخوانید... علت اصلی چاقی

البته کاهش وزن با این شرایط همیشه آسان نیست. در واقع زمانی که پای عمل به میان می آید نمیتوان به این راحتی درباره کاهش وزن صحبت کرد. زیرا عوامل مختلفی مثل بیماری ژنتیکی یا متابولیسمی میتواند روی چاقی و تلاش شما برای لاغر شدن تاثیر بگذارد. به همین دلیل میزان کاهش وزن می تواند کند باشد و با توجه به ژنتیک شما، تلاشتان برای کاهش وزن بلاخره در نقطه ای متوقف شود و دیگر نتوانید از یک محدوده وزنی خاص موفق به از دست دادن وزن شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با یک جراح لاغری مشورت کنید.





:: موضوعات مرتبط: جراحی لاغری , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com